czwartek, marzec 28, 2024
   
Rozmiar
Logowanie

Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usług dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy Chorkówka w 2019 roku

GOPS.261.3.2018                                                                                                                         Chorkówka, dnia 28.11.2018 r.


Na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29.01.2004r.  Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1986)



Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chorkówce
38-458 Chorkówka 175

ZAPRASZA
do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.:

„Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Chorkówka w 2019 roku”

1.    Opis sposobu przygotowania oferty cenowej:
       1) należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
       2) na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Zleceniobiorcy oraz napis:
           Oferta cenowa na zadanie pn.: „Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Chorkówka w 2019 roku”
       3) ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
       4) ma być sporządzona  w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
       5) ma obejmować całość zamówienia.

2.    Opis przedmiotu zamówienia:
       1)    Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.  „Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Chorkówka w 2019 roku”
              polegająca na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu dla około 50 uczniów gorących posiłków jednodaniowych w dni
              nauki szkolnej z uwzględnieniem przerw w nauce szkolnej (ferie, dni świąteczne, wakacje, dni wolne od zajęć szkolnych)
              w następujących szkołach:
              - Szkoła Podstawowa w Draganowej,
              - Szkoła Podstawowa w Faliszówce,
              - Szkoła Podstawowa w Kobylanach,
              - Szkoła Podstawowa w Kopytowej,    
              - Szkoła Podstawowa w Żeglcach,
              - Zespół Szkół i Placówek w Bóbrce,
              - Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Sulistrowej.
       W przypadku zaistnienia potrzeb w zakresie dożywiania dzieci, dożywianie może być prowadzone również w następujących
       szkołach:
       - Szkoła Podstawowa w Leśniówce,
       - Szkoła Podstawowa w Szczepańcowej,
       - Zespół Szkół Publicznych w Chorkówce: Szkoła Podstawowa w Chorkówce.

2)    Gorący posiłek jednodaniowy składający się z drugiego dania dla dzieci uczęszczających do w/w szkół, należy wydawać zachowując zasady:
       a) 4 x w tygodniu drugie danie tj,:
          - ziemniaki, kasza, makaron lub ryż (min. 200 g);
          - mięso lub ryba (min. 100 g),
          - surówki, jarzyny (min. 100 g),
       b) 1 x w tygodniu – danie jarskie (min. 400 g).
3)    Wykonawca przygotuje posiłki zgodnie z wykazem wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty o których mowa w § 2 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154).
4)  Jadłospis powinien być urozmaicony, rodzaj potrawy nie może powtarzać się w okresie jednego tygodnia.
5)  Dostawa posiłku do w/w szkół ma być realizowana w dni nauki szkolnej tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 13.00 – szczegółowo ustalonych z dyrektorami poszczególnych szkół, ilość zamawianych posiłków przekazywana będzie przez dyrektorów szkół.
6)  Dostawa musi odbywać się w naczyniach przystosowanych do przewozu żywności i zapewniających właściwą ochronę, temperaturę oraz środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności, spełniając przy tym wszelkie wymogi sanitarno–higieniczne.
7)  Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z posiłkami odpowiedniej ilości naczyń i sztućców jednorazowych oraz wydaniu posiłku uprawnionym dzieciom.
8)  Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość posiłku, temperaturę w chwili podania oraz jego walory smakowe i estetyczne.
9)  Wykonawca jest zobowiązany do odbioru pozostałości po wydanych posiłkach (odpadów).
10)  Wykonawca zobowiązany jest codziennie przechowywać próbki żywności dla potrzeb badań żywności przez Państwową Inspekcję Sanitarną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007 r. nr 80, poz. 545).
11)  Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zamawiającego oraz do poszczególnych szkół, najpóźniej ostatniego roboczego dnia tygodnia, jadłospis na kolejny tydzień, jadłospis winien być podpisany przez osobę będącą do tego upoważnioną.
12)  Przewidywana średnia liczba posiłków wynosi około 50 dziennie. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości wydawanych posiłków dziennie w zależności od potrzeb, jednakże zmiany te nie spowodują zmiany ceny jednostkowej.
13) Liczba dzieci korzystających z dożywiania w danym dniu może być weryfikowana telefonicznie przez dyrektorów poszczególnych szkół do godziny 9.00 każdego dnia.

3. Wymagany termin realizacji umowy:
    od 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku.

4. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena - 100 %.

5. Oferta winna zawierać następujące dokumenty:
    1) wypełniony formularz oferty wg załączonego wzoru,
    2) zaparafowany projekt umowy,
    3) oświadczenie Wykonawcy.

6.  W przypadku złożenia oferty niepoprawnej pod względem formalnym lub rachunkowym ofertę odrzuca się.

7. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające z przedmiotu zamówienia, (w szczególności: koszt jednego posiłku, koszt opakowań, dowozu, odbioru  pozostałości) oraz innych niezbędnych prac przygotowawczych i porządkowych niezbędnych do wykonania całego zadania, podatku VAT itp.).
Cena podana przez Zleceniobiorcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez cały czas trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom.

8. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 07 grudnia 2018 r. do godz. 11.30 w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego, tj. w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chorkówce, pokój nr  8,

9. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie, o którym mowa w pkt 8, nie będzie rozpatrywana i zostanie zwrócona Zleceniobiorcy.

10. Zleceniobiorca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem   upływu jej składania.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie złożonych ofert cenowych nastąpi w dniu 07 grudnia 2018 r. o godz. 12.00 w siedzibie  Zamawiającego, tj. Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chorkówce, 38-458 Chorkówka 175, pokój nr 8.

12. Osobami uprawnionymi do kontaktów ze Zleceniobiorcami jest: Wioletta Sysoł- pok. nr 8 tel. 13 43 869 50.

13. Informacje dotyczące zawierania umowy:
W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty cenowej, wybrany Zleceniobiorca  obowiązany jest podpisać umowę w siedzibie Zamawiającego.

14. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:
 -  Administratorem danych osobowych wynikających ze złożonych ofert jest  Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chorkówce reprezentowany przez Kierownika z siedzibą w Chorkówce 175(38-458). zwany dalej: „Administratorem”. Kontakt do Administratora: tel. 134386950.
 - Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO):
       a.     przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań
               na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
       b.    przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. udzielenia zamówienia
              o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro netto.
 - Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji spraw związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro netto oraz zawarcia i realizacji umowy.
- Podanie danych jest dobrowolne ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia oraz zawarcia umowy.
- Dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres trwania zawartej umowy a po jej zakończeniu przez okres wymagany odpowiednią kategorią archiwalną.
- Administrator może przekazać Państwa dane innym odbiorcom jedynie na podstawie przepisów prawa.
- Administrator nie przekazuje Państwa danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
- Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego-Prezesa Urzędu Ochrony danych Osobowych.
- W oparciu o Państwa dane osobowe Administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.   
- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych – tel. (0-13)4386937, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..


Przygotowała: Wioletta Sysoł    

        
                                                                                                              Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
                                                                                                                                       w Chorkówce

                                                                                                                                       Jadwiga Barut  
W załączeniu:
1) Formularz oferty.
2) Projekt umowy.
3) Załącznik do umowy.
4) Oświadczenie Wykonawcy.

Nowości

Życzenia Wielkanocne

Gościmy

Odwiedza nas 119 gości oraz 0 użytkowników.

Logowanie