piątek, kwiecień 19, 2024
   
Rozmiar
Logowanie

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia „Dostawa mebli biurowych na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorkówce”

GOPS.261.3.2020                                                                                                                  Chorkówka, dnia 18.09.2020 r.

    Na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r.  Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 r. poz. 1843 ze zm.)

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chorkówce
38-458 Chorkówka 189

ZAPRASZA

do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.:
„Dostawa mebli biurowych na potrzeby
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorkówce”

  1. Opis sposobu przygotowania oferty cenowej:

1) należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
2) na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Zleceniobiorcy oraz napis: Oferta cenowa na zadanie pn.: „Dostawa mebli biurowych na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorkówce”
3) ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
4) ma być sporządzona  w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
5) ma obejmować całość zamówienia.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa mebli biurowych na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorkówce” polegająca na wykonaniu mebli, dostarczeniu ich oraz montażu i ustawieniu w pomieszczeniach biurowych do nowej siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorkówce, adres siedziby: Chorkówka 189. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, określającym nazwę artykułu, wraz z opisem jego wymaganych właściwości, jednostką miary, wskazującym ilość oraz kolor.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

      
1. Szafa biurowa - 7 szt.

  • Wymiary: szer. 1200 x wys. 2385 x gł. 420 mm.
  • Materiał - płyta wiórowa 18 mm.
  • Dwoje drzwi przesuwnych w systemie sevrol zamykane zamkiem do drzwi przesuwnych.
  • Odstęp pomiędzy półkami 350 mm.
  • W 1 szafie miejsce na ubranie z półkami u dołu i u góry i wieszakiem typu puzon.
  1. Szafka stojąca - 4 szt.
  • Wymiary: szer. 600 x wys. 850 x gł. 420 mm.
  • Materiał - płyta wiórowa 18 mm.
  • Dwoje drzwiczek i szuflada u góry.
  • Prowadnice szuflad GTV pełny wysuw, zawiasy blum.
  1. Lada dla interesantów - 1 szt.
  • Wymiary: szer. 1400 x wys. 1160 x gł. 450 mm.
  • Materiał - płyta wiórowa 18 mm, blat 36 mm.
  • Trwałe zamocowanie do podłogi
  • Półka po stronie zewnętrznej lady.
  1. Stolik – 2 szt
  • Wymiary: szer. 1200 x gł. 600 x wys. 760 mm.
  • Materiał - płyta wiórowa 36 mm + nogi – rura chrom fi 60 mm.

- Podane wymiary są szacunkowe. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, Wykonawca musi dokonać własnych, szczegółowych pomiarów.
- Przekazanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie protokolarnie przy obecności Wykonawcy i Zamawiającego.
- Wymagany okres gwarancji: co najmniej 2 lata, liczone od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru.
- Wykonawca ma obowiązek dokonać oględzin i szczegółowego pomiaru przed rozpoczęciem prac nad wykonaniem przedmiotu zamówienia.

  1. Wymagany termin realizacji umowy: do 23 października 2020 roku.
  1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena - 100 %.
  1. Oferta winna zawierać następujące dokumenty:

          1) wypełniony formularz oferty wg załączonego wzoru,
          2) zaparafowany projekt umowy,
          3) oświadczenie Wykonawcy,

  1. W przypadku złożenia oferty niepoprawnej pod względem formalnym lub rachunkowym ofertę odrzuca się.
  2. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

    Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające z przedmiotu zamówienia oraz innych niezbędnych prac przygotowawczych i porządkowych niezbędnych do wykonania całego zadania, podatku VAT itp.

    Cena podana przez Zleceniobiorcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez cały czas trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom.

  1. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 29 września 2020 r. do godz. 11.30 w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego, tj. w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chorkówce, Chorkówka 189 pokój nr  2.

  1. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie, o którym mowa w pkt 8, nie będzie rozpatrywana i zostanie zwrócona Zleceniobiorcy.
  1. Zleceniobiorca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania.
  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów, którzy złożyli oferty,
    za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów ze Zleceniobiorcami jest:

     Wioletta Sysoł- pok. nr 2 tel. 13 43 869 28.

  1. Informacje dotyczące zawierania umowy:

     W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty cenowej, wybrany Zleceniobiorca  obowiązany jest podpisać umowę w siedzibie Zamawiającego.

  1. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:

Przygotowała: Wioletta Sysoł      

   

                                                                                                              Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
                                                                                                                                           w Chorkówce

                                                                                                                                  mgr Katarzyna Ginalska 

W załączeniu:

1) Formularz oferty.
2) Projekt umowy.
3) Oświadczenie Wykonawcy.

Nowości

Życzenia Wielkanocne

Gościmy

Odwiedza nas 66 gości oraz 0 użytkowników.

Logowanie