Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia „Dożywianie seniorów w Dziennym Domu "Senior+" w Kopytowej w 2021 roku”
GOPS.261.1.2021 Chorkówka, dnia 21.01.2021 r.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chorkówce
38-458 Chorkówka 189
ZAPRASZA
do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.:
„Dożywianie seniorów w Dziennym Domu "Senior+" w Kopytowej w 2021 roku”
- Opis sposobu przygotowania oferty cenowej:
1) należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
2) na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Zleceniobiorcy oraz napis: Oferta cenowa na zadanie pn.: „Dożywianie seniorów w Dziennym Domu "Senior+" w Kopytowej w 2021 roku”
3) ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
4) ma być sporządzona w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
5) ma obejmować całość zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Dożywianie seniorów w Dziennym Domu "Senior+" w Kopytowej w 2021 roku” polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu dla około 30 seniorów gorących posiłków jednodaniowych.
- Gorący posiłek jednodaniowy składający się z drugiego dania dla seniorów uczęszczających do Dziennego Domu, należy przygotować zachowując zasady:
a) 4 x w tygodniu drugie danie tj,:
- ziemniaki, kasza, makaron lub ryż (min. 200 g);
- mięso lub ryba (min. 100 g),
- surówki, jarzyny (min. 100 g),
b) 1 x w tygodniu – danie jarskie (min. 400 g).
- Posiłki przygotowane przez Wykonawcę pod względem technologii wykonania i jakości, spełniać muszą normy określone w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 z późn. zm. ) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy, oraz wykonane zgodnie z wymaganiami dietetycznymi w szczególnych przypadkach zgłoszonych przez Zamawiającego.
- Jadłospis powinien być urozmaicony, rodzaj potrawy nie może powtarzać się w okresie jednego tygodnia.
- Dostawa posiłku do Dziennego Domu ma być realizowana od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach od 10.00 do 13.00 – szczegółowo ustalonych z Kierownikiem Dziennego Domu.
- Dostawa musi odbywać się w naczyniach przystosowanych do przewozu żywności i zapewniających właściwą ochronę, temperaturę oraz środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności, spełniając przy tym wszelkie wymogi sanitarno–higieniczne.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość posiłku, temperaturę w chwili podania oraz jego walory smakowe i estetyczne.
- Wykonawca jest zobowiązany do odbioru pozostałości po wydanych posiłkach (odpadów).
- Wykonawca zobowiązany jest codziennie przechowywać próbki żywności dla potrzeb badań żywności przez Państwową Inspekcję Sanitarną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007 r. nr 80, poz. 545).
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zamawiającego oraz do Dziennego Domu najpóźniej ostatniego roboczego dnia tygodnia, jadłospis na kolejny tydzień, jadłospis winien być podpisany przez osobę będącą do tego upoważnioną.
- Przewidywana średnia liczba posiłków wynosi około 30 dziennie. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości wydawanych posiłków dziennie w zależności od potrzeb, jednakże zmiany te nie spowodują zmiany ceny jednostkowej.
- Liczba seniorów korzystających z dożywiania w danym dniu może być weryfikowana telefonicznie przez Kierownika Dziennego Domu do godziny 9.00 każdego dnia.
- Wymagany termin realizacji umowy: od 01 lutego 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.
- Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena - 100 %.
- Oferta winna zawierać następujące dokumenty:
1) wypełniony formularz oferty wg załączonego wzoru,
2) zaparafowany projekt umowy,
3) oświadczenie Wykonawcy.
- W przypadku złożenia oferty niepoprawnej pod względem formalnym lub rachunkowym ofertę odrzuca się.
- Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające z przedmiotu zamówienia, (w szczególności: koszt jednego posiłku, koszt opakowań, dowozu, odbioru pozostałości) oraz innych niezbędnych prac przygotowawczych i porządkowych niezbędnych do wykonania całego zadania, podatku VAT itp.).Cena podana przez Zleceniobiorcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez cały czas trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom.
- Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 27 stycznia 2021 r. do godz. 15.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego, tj. w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chorkówce, pokój nr 2.
- Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie, o którym mowa w pkt 8, nie będzie rozpatrywana i zostanie zwrócona Zleceniobiorcy.
- Zleceniobiorca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów, którzy złożyli oferty,
za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów ze Zleceniobiorcami jest:
Wioletta Sysoł- pok. nr 2 tel. 13 43 869 28.
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty cenowej, wybrany Zleceniobiorca obowiązany jest podpisać umowę w siedzibie Zamawiającego.
- Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:
- Administratorem danych osobowych wynikających ze złożonych ofert jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chorkówce reprezentowany przez Kierownika z siedzibą w Chorkówce 189 (38-458) zwany dalej: „Administratorem”. Kontakt do Administratora: tel. 134386927.
- Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych (RODO):- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto.
- Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji spraw związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto orazzawarcia i realizacji umowy.
- Podanie danych jest dobrowolne ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia oraz zawarcia umowy.
- Dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres trwania zawartej umowy a po jej zakończeniu przez okres wymagany odpowiednią kategorią archiwalną B 10 – tj. 10 lat po zakończeniu umowy.
- Administrator może przekazać Państwa dane innym odbiorcom jedynie na podstawie przepisów prawa, w przypadku korespondencji Poczcie Polskiej S.A, w przypadku obowiązku zgłoszenia do ubezpieczeń – Zakładowi Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędowi Skarbowemu.
- Administrator nie przekazuje Państwa danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
- Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- W oparciu o Państwa dane osobowe Administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych – tel. (0-13) 4386937, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Przygotowała: Wioletta Sysoł
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Chorkówce
mgr Katarzyna Ginalska
W załączeniu:
1) Formularz oferty.
2) Projekt umowy.
3) Załącznik do umowy.
4) Oświadczenie Wykonawcy.
Nowości
Informacja o nieodpłatnej pomocy prawnej
Szukasz pomocy lub wsparcia prawnego w trudnej sprawie? Nie stać Cię na skorzystanie z usług kancelarii prawnej i nie masz się do kogo zwrócić o pomoc? Informujemy o możliwości korzystania z punktów nieodpłatnej pomocy prawnej i poradnictwa obywatelskiego na terenie Powiatu Krośnieńskiego.
Więcej…Gościmy
Odwiedza nas 60 gości oraz 0 użytkowników.