Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia "Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Chorkówka w 2021 roku"
Chorkówka, dnia 20.11.2020 r.
GOPS.261.4.2020
Na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 r. poz. 1843 z późn.zm.)
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chorkówce
38-458 Chorkówka 189
ZAPRASZA
do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.:
„Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Chorkówka w 2021 roku”
- Opis sposobu przygotowania oferty cenowej:
- należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
- na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Zleceniobiorcy oraz napis: Oferta cenowa na zadanie pn.: „Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Chorkówka w 2021 roku”.
- ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
- ma być sporządzona w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
- ma obejmować całość zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Chorkówka w 2021 roku” polegająca na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu dla około 30 uczniów gorących posiłków jednodaniowych w dni nauki szkolnej z uwzględnieniem przerw w nauce szkolnej (ferie, dni świąteczne, wakacje, dni wolne od zajęć szkolnych) w następujących szkołach:
-
Zespół Szkół Publicznych w Chorkówce: Szkoła Podstawowa w Chorkówce,
-
Szkoła Podstawowa w Draganowej,
-
Szkoła Podstawowa w Kobylanach,
-
Szkoła Podstawowa w Kopytowej,
-
Szkoła Podstawowa w Żeglcach,
-
Zespół Szkół i Placówek w Bóbrce,
W przypadku zaistnienia potrzeb w zakresie dożywiania dzieci, dożywianie może być prowadzone również w następujących szkołach:
-
Szkoła Podstawowa w Leśniówce,
-
Szkoła Podstawowa w Szczepańcowej,
-
Szkoła Podstawowa w Faliszówce,
-
Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Sulistrowej.
-
- Gorący posiłek jednodaniowy składający się z drugiego dania dla dzieci uczęszczających do w/w szkół, należy wydawać zachowując zasady:
-
4 x w tygodniu drugie danie tj,:
-
ziemniaki, kasza, makaron lub ryż (min. 200 g);
-
mięso lub ryba (min. 100 g),
-
surówki, jarzyny (min. 100 g),
-
- 1 x w tygodniu – danie jarskie (min. 400 g).
-
- Wykonawca przygotuje posiłki zgodnie z wykazem wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty o których mowa w § 2 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154).
- Jadłospis powinien być urozmaicony, rodzaj potrawy nie może powtarzać się w okresie jednego tygodnia.
- Dostawa posiłku do w/w szkół ma być realizowana w dni nauki szkolnej tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 13.00 – szczegółowo ustalonych z dyrektorami poszczególnych szkół, ilość zamawianych posiłków przekazywana będzie przez dyrektorów szkół.
- Dostawa musi odbywać się w naczyniach przystosowanych do przewozu żywności i zapewniających właściwą ochronę, temperaturę oraz środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności, spełniając przy tym wszelkie wymogi sanitarno–higieniczne.
- Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z posiłkami odpowiedniej ilości naczyń i sztućców jednorazowych oraz wydaniu posiłku uprawnionym dzieciom.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość posiłku, temperaturę w chwili podania oraz jego walory smakowe i estetyczne.
- Wykonawca jest zobowiązany do odbioru pozostałości po wydanych posiłkach (odpadów).
- Wykonawca zobowiązany jest codziennie przechowywać próbki żywności dla potrzeb badań żywności przez Państwową Inspekcję Sanitarną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007 r. nr 80, poz. 545).
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zamawiającego oraz do poszczególnych szkół, najpóźniej ostatniego roboczego dnia tygodnia, jadłospis na kolejny tydzień, jadłospis winien być podpisany przez osobę będącą do tego upoważnioną.
- Przewidywana średnia liczba posiłków wynosi około 30 dziennie. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości wydawanych posiłków dziennie w zależności od potrzeb, jednakże zmiany te nie spowodują zmiany ceny jednostkowej.
- Liczba dzieci korzystających z dożywiania w danym dniu może być weryfikowana telefonicznie przez dyrektorów poszczególnych szkół do godziny 9.00 każdego dnia.
- Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Chorkówka w 2021 roku” polegająca na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu dla około 30 uczniów gorących posiłków jednodaniowych w dni nauki szkolnej z uwzględnieniem przerw w nauce szkolnej (ferie, dni świąteczne, wakacje, dni wolne od zajęć szkolnych) w następujących szkołach:
- Wymagany termin realizacji umowy: od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.
- Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena - 100 %.
- Oferta winna zawierać następujące dokumenty:
- wypełniony formularz oferty wg załączonego wzoru,
- zaparafowany projekt umowy,
- oświadczenie Wykonawcy.
- W przypadku złożenia oferty niepoprawnej pod względem formalnym lub rachunkowym ofertę odrzuca się.
- Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające z przedmiotu zamówienia, (w szczególności: koszt jednego posiłku, koszt opakowań, dowozu, odbioru pozostałości) oraz innych niezbędnych prac przygotowawczych i porządkowych niezbędnych do wykonania całego zadania, podatku VAT itp.).
Cena podana przez Zleceniobiorcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez cały czas trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom.
- Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 27 listopada 2020 r. do godz. 11.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego, tj. w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chorkówce, pokój nr 2,
- Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie, o którym mowa w pkt 8, nie będzie rozpatrywana i zostanie zwrócona Zleceniobiorcy.
- Zleceniobiorca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów, którzy złożyli oferty, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów ze Zleceniobiorcami jest:
Wioletta Sysoł- pok. nr 2 tel. 13 43 869 28. -
Informacje dotyczące zawierania umowy:
W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty cenowej, wybrany Zleceniobiorca obowiązany jest podpisać umowę w siedzibie Zamawiającego. - Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:
- Administratorem danych osobowych wynikających ze złożonych ofert jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chorkówce reprezentowany przez Kierownika z siedzibą w Chorkówce 1189 (38-458). zwany dalej: „Administratorem”. Kontakt do Administratora: tel. 134386927.
- Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO):
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro netto.
- Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji spraw związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro netto orazzawarcia i realizacji umowy.
- Podanie danych jest dobrowolne ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia oraz zawarcia umowy.
- Dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres trwania zawartej umowy a po jej zakończeniu przez okres wymagany odpowiednią kategorią archiwalną B 10 – tj. 10 lat po zakończeniu umowy.
- Administrator może przekazać Państwa dane innym odbiorcom jedynie na podstawie przepisów prawa, w przypadku korespondencji Poczcie Polskiej S.A, w przypadku obowiązku zgłoszenia do ubezpieczeń – Zakładowi Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędowi Skarbowemu.
- Administrator nie przekazuje Państwa danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
- Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- W oparciu o Państwa dane osobowe Administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych – tel. (0-13) 4386937, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Przygotowała: Wioletta Sysoł
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Chorkówce
Katarzyna Ginalska
W załączeniu:
Nowości
Ogłoszenie na wolne stanowisko Kierownika Dziennego Domu "Senior+" w Kopytowej – opiekuna
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorkówce ogłasza nabór na wolne stanowisko Kierownika Dziennego Domu "Senior+" w Kopytowej - opiekuna.
- Zarządzenie Kierownik-opiekun Kopytowa - pdf
Gościmy
Odwiedza nas 86 gości oraz 0 użytkowników.